VvE Karpers en Forellen

Luchtfoto van de karpers & forellen

Luchtfoto van de Karpers en Forellen

Doelstellingen VvE

Een aantal van de eerste bewoners van de huizen in de Karpers en Forellen hebben al kort na de oplevering van de wijk het initiatief genomen om een vereniging van eigenaren op te richten. Doelstelling was het gezamenlijk naar buiten kunnen treden als bewoners van de 246 woningen in onze wijken.

Aanvankelijk is dit met name gericht geweest op gesprekken over oplevering van onze huizen en veel optredende klachten richting aannemer en bijvoorbeeld de gemeente. In de loop der jaren is de doelstelling verlegd naar het behartigen van gezamenlijke belangen richting gemeenten en andere partijen zoals de Warmondse IJsclub.

We kunnen als vereniging, namens alle leden, bijvoorbeeld in gesprek gaan met gemeente(s), provincie of milieudiensten over bestemmingsplannen, plannen met betrekking tot energietransitie, etc.

​

De forellen met de kaag op de achtergrond

De Forellen met de Kaag op de achtergrond

Maar ook besprekingen over geluids- licht- en parkeeroverlast in verband met de ijsbaan/skeelerbaan, onderhoud van kinderspeelplaatsen, bestrating, straatverlichting, bijhouden groenvoorziening of het baggeren van sloten behoort tot de mogelijkheden.

​

Daarnaast proberen we ook kennis over te dragen over de constructie van onze woningen, onderhoudsadviezen te geven en ervaringen van medebewoners te delen.

Er is een juridische status noodzakelijk om op te kunnen treden namens alle bewoners. Als groep met een juridische status heb je meer zeggingskracht in overleggen. Daarom is het een Vereniging van Eigenaren. Als vereniging zijn we een rechtspersoon en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

​

Onder bijgevoegde knop vindt u de statuten van de Vereniging

​

Het bestuur van de vereniging bestaat uit 3 leden.

Louis Eggen, Zilverkarper 20

Secretaris

Marian Bolk, Edelkarper 19

Penningmeester

Peter Bartholomeus, Goudkarper 29

Aftreedrooster

Aftreedrooster.jpg

Het bestuur is te bereiken via het contactformulier op de site of stuur een email naar ons door op onderstaande knop te drukken.